#QueenOfSunscreen – kreativ kampanje på Tons of Rock

Publisert: 17.juli 2024

I forkant av årets Tons of Rock ble Profil Grafisk kontaktet av Kreftforeningen med en spennende forespørsel: å skape et utendørs display med speil som kunne kommunisere et viktig budskap – bruken av solkrem. Resultatet ble den kreative kampanjen #queenofsunscreen, som raskt ble en stor suksess blant festivaldeltakerne.

Speilet fungerte både som en praktisk påminnelse og en engasjerende opplevelse. – Speilet var vanvittig populært og ble brukt stort sett hele tiden – så det var et godt kjøp, sier Kreftforeningen.

Screenshot

Skreddersøm som løfter budskapet

Hos Profil Grafisk elsker vi morsomme utfordringer som krever kreative og skreddersydde løsninger. Kampanjen for Tons of Rock er et godt eksempel på hvordan vi kan kombinere design, funksjonalitet og et viktig samfunnsbudskap på en engasjerende måte. Vi er glade i morsomme utfordringer og kan tilpasse våre løsninger til ulike behov og settinger, enten det er for store arrangementer som Tons of Rock, eller mindre eventer.

Hva kan vi gjøre for deg? Ta kontakt med oss for å diskutere dine ideer og behov – sammen kan vi skape noe unikt og minneverdig.